تاثیر غنای ویژگی های تجارت اجتماعی بر چسبندگی وب سایت (مورد مطالعه سایت دیجی کالا)

محمدرضا کریمی علویجه؛ حامد وثوقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1404

https://doi.org/10.22054/natm.2025.82393.1016

چکیده
  افزایش سریع مبادلات تجارت الکترونیک یک الگوی جدیدی را در تجارت به وجود آورده است؛ مشتریان در تجارت اجتماعی می توانند به تولید محتوا و به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه های خود درباره محصولات و خدمات با دیگران بپردازند. چنین امکانی برای کسب و کارها فرصت ها و تهدید هایی به همراه دارد که با توجه به این شرایط بررسی رفتار مصرف کننده مهم است. ...  بیشتر